نقاشی ساختمان مولتی کالر , رنگ روغنی , رنگ پلاستیک

شنبه 10 آذر 1397
19:12
سحاب

مهمترین گروه رنگ هایی که برای پوشش دیوار مورد استفاده قرار میگیرند به ترتیب عبارتند از : رنگ پلاستیک , رنگ روغنی و مولتی کالر که از این میان دو رنگ پلاستیک و روغنی از قدیمی ترین پوشش های دیوار هستند ولی نقاشی ساختمان کرج با مولتی کار سابقه و قدمت استفاده کمتری دارد چون ماهیت رنگ مولتی کالر بخاطر اینکه مدت زمان زیادی از ابداعش نمیگذرد اینگونه است . هنرمندان نقاشی ساختمان ما آمادگی دارند در تهران و نقاشی ساختمان در البرز متناسب با نیاز هموطنان عزیز خدمات نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک , روغنی و مولتی کالر را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه دهند.


توجه داشته باشید که مدیریت سایت شبکه نقاشان ایران مسول محتوای سایر سایت ها که بعضا ممکن است توسط شبکه نقاشان ایران و یا اساتید نقاشی ساختمان اندیشه در تهران و سایر استانها به آن ها لینک شده باشد نمی باشد.


تعدادی از سایت های فعال در زمینه نقاشی ساختمان که مورد تایید شبکه نقاشان ایران میباشند به شرح زیر میباشند.


چه نوعی از رنگ برای ساختمان شما مناسبتر است؟

در راستای تصمیم گیری صحیح و انتخاب مناسب رنگ دیوارهای ساختمان حتما توصیه میشود با یکی از روش های مشورت با نقاش ساختمان یا کسب اطلاعات کافی از طریق مطالعه و جستجو در اینترنت اطلاعات کافی را کسب کرده و با علم و اشراف کافی اقدام به انتخاب رنگ کنید .


بزودی مقاله کاملی به عنوان راهنمای انتخاب رنگ در سایت منتشر خواهیم کرد و در حال حاضر شما عزیزان میتوانید از طریق مشورت با هنرمندان و نقاشان ما این اطلاعات را کسب کنید.


کدامیک گزینه بهتری برای پوشش دیوار ساختمان میباشد : رنگ یا کاغذ دیواری ؟

یکی از سوالاتی که غالبا ذهن ما را هنگامی که قصد انجام تعمیرات و تزئینات داخلی ساختمان را داریم مقایسه بین متریال مدرن و جدید کاغذ دیواری در مقابل نقاشی ساختمان میباشد که قدمت استفاده بسیار بیشتری داشته است.


اینکه رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری ؟


با ما بهمراه باشید تا پاسخ این سوال را بدانید.


در نظر داشته باشید که با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی که هم در جنس های کاغذ دیواری حاصل شده و هم در انواع رنگ ها و تکنیک های نقاشی ساختمان طبیعتا از هر دو متریال میتوانیم به فراخور نیازمان بهره بگیریم و بخوبی پاسخگوی نیازمان خواهند بود .


بنابراین توصیه میشود در انتخاب نوع متریال برای پوشش دیوارهای ساختمان بیشتر به خلق و خو و احساس خودتان تکیه کنید . البته تفاوت عمده اجرای کاغذ دیواری با پوشش های رنگی ساختمان قطعا در اجر میتواند باشد و انجام پروسه نقاشی ساختمان تماما به کیفیت اجرا و مهارت نقاش بستگی دارد در حالی که در کاغذ دیواری این وابستگی به مجری و نصاب کمتر است.

http://iranservice.avablog.ir/


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران سرویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]